2012. július 28., szombat

2012, negyvennegyedik lovasíjász edzése


Elég fáradtan kezdtem neki. A 10 futam alatt csupán egyszer ment ki 9 vessző. A többiben 8. A legjobb futamban 8-ból 6 talált. Most nagyon jól mentek a hátralövések.
Összességében minden vesszőm egyre közelebb van a céltábla közepéhez. Tegnap új rekordot döntöttem. Kb. 45 perc alatt lement a 10 futam-ebben benne van a vesszőszedésem is. 
Zárásként 10-15 perc talajíjászat következett. Most csak 3 vesszőket fogtam hozzá.
Késő este jó nagy adag forró sós fekete teát ittam meg. Azután magnézium tabletta következett-jelenleg ez az egyetlen táplálékkiegészítőm. Pezsgőtablettaként használom. Úgy vettem észre így jobban hat. Ezektől  visszatért belém az élet és megjött az étvágyam.
Ma már nyoma sincs a tegnapi fáradtságnak. Jön a kettlebell edzés és a talajíjászat.

"Először addig futsz amíg bírsz, utána addig amíg kérik."-orosz katonai mondás. 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Kettlebell hírek, május első hete

Artem 32 kg-os bellel helyből gömbbel felfelé szakítás egy lábon állva.  Valamint feltöltött egy videót amelyen 70 kg-os rúddal egykezes sza...