2012. augusztus 1., szerda

Szerda, páncélban


Felvettem a páncélomat- kb.20 kg. Csak reménykedtem közben, hogy nem csengetnek. Mivel a le és fel vétel nem egyszerű kénytelen lettem volna így kimenni. (Bár akkor már felvettem volna a sisakot is. Ha már lúd ... legyen páncélos.)
Török felállás páncélban 24 kg-al: Csak felállás rész. Jobb 2 ismétlés, bal 1 ismétlés. Már el is felejtettem milyen érzés ezer sündisznón feküdni. Nem kicsit terminátoros a mozgásom a cuccban. Régebbi felvétel. 
Katonai kinyomás, páncél nélkül, 24 kg-al: Valami hihetetlenül könnyűnek éreztem magam utána. Úgy döntöttem a jobb kezem határozza meg mikor lépek tovább a létrákban. Bal kéznél pedig ott ahol nem megy láblökéses nyomás lesz.  4 darab 3-as létra.
Guggolás páncélban dupla 16 kg-al. 3 db 3-as létra. Jó páncélban pihenni. Egész frissen kezd neki a következő létrának.
Húzódzkodás: Ha már rajtam a páncél... 2-es létra. 3. első ismétlésénél enyhén megéreztem a bal könyököt. Jöttem is le.

Edzés után jóleső mongol módra elkészített fekete tea elszürcsölése.
Délután még bal kezes talajíjászat lesz-páncél nélkül. Holnap remélhetőleg lovasíjászat.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Kettlebell hírek, május első hete

Artem 32 kg-os bellel helyből gömbbel felfelé szakítás egy lábon állva.  Valamint feltöltött egy videót amelyen 70 kg-os rúddal egykezes sza...