2012. szeptember 27., csütörtök

2012 hatvankettedik lovasíjász edzése, szerda és csütörtök


Szerda délután:
Bal kézzel 7-ket, jobbal 10-11-12 lőttem ki. Jobb kézre kettő új hozzáfogást próbáltam ki. Ezek lövés közben sokkalta jobban működnek. 
Összességében hihetetlenül jól esett nyilazni. Feltöltött, kikapcsolt. Friss és üde lettem utána.
Csütörtök:
A szerdai kettlebell és a szokottnál hosszabb -illetve vegyes- talajíjászat megtette a hatását. Csöppet elfüstölt a karom és általános fáradtság fogadott ébredéskor. 
Reggel kb. másfél kilométert futottam kényelmes tempóban. Jót tett. (Nemrég hallottam ezt a mondást. Katonatiszt békében ne fusson, mert hülyének nézik. Háborúban szintén ne fusson, mert pánikot kelt.)
Délután lovasíjászat következett. Itt éreztem legjobban az általános fáradtságot. 3 mélypontot - 4-2-2 futamig tartott-  éltem meg a kb. 15 futam alatt. A közte lévőkben viszont jól ment. Ezekben 8 ból hatok találtak. A rossz futamokban legtöbbször 3 talált, párszor pedig négyszer. A 9 vessző kilövéséhez azonban közöm nem volt ma. Ha 10-11-12 vesszőket akarok kilőni nagyon fel kell pörgetnem magam a 90 méteren. 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Kettlebell hírek, május első hete

Artem 32 kg-os bellel helyből gömbbel felfelé szakítás egy lábon állva.  Valamint feltöltött egy videót amelyen 70 kg-os rúddal egykezes sza...