2012. szeptember 10., hétfő

5 darab 5-ös létra

Körözgettem a súlyok körül, mint keselyű a dög felett. Sehogy se tudtam rávenni magamat. Aztán egyszer csak belekezdtem - mindenféle mozgás előkészítő nélkül.
5 darab 5-ös létra 24 kg-al. A bal karom rengeteget fejlődött. A létrafokok között igen sokat sétáltam -lehet összejött egy kilométer. Összesen 150 nyomás. 50 perc alatt végeztem vele. Jövő héttől jön a 28 kg. :) 
A kettő darab 32 kg-al még lehet lesz guggolás.
Délután lovasíjászat várható. Nem várok valami fényes teljesítményt az 5 darab 5-ös létra végett. (Fogásomat is megéreztem. Max. 8 vesszővel játszok.)
Az edzést most is jól eső teázás követte. (Semmi különös. Fekete tea.)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Kettlebell hírek, május első hete

Artem 32 kg-os bellel helyből gömbbel felfelé szakítás egy lábon állva.  Valamint feltöltött egy videót amelyen 70 kg-os rúddal egykezes sza...