2012. szeptember 24., hétfő

Hétfő, 4 darab 3-as létra 28 kg katonai kinyimoás

Mozgás előkészítő nélkül.
28 kg-al katonai kinyomás, 4 darab 3-as létra. (Múlt héten kettő kettlebell edzés volt....) Első körben nem ment jól. 2-3 ismétlésnél jobb kéznél is láblökéses nyomást kellett végrehajtanom. Azonban éreztem, jó lesz ez így. Második körben már semmi gond nem volt jobb kézzel -bemelegedtem. Sőt! Bal kézzel a második és a harmadik létrafoknál egy-egy ismétlést végre tudtam hajtani -láblökés nélkül. Ami új egyéni csúcs. A 3. és a negyedik körben nem volt nagy probléma -jobbal az utolsó ismétlés nem jött össze jobbal, sebaj. Talán ballal még kiment volna párszor de nem akartam maxra menni.Hétvégi mérlegeléskor 58 kg-at mutatott a mérleg. 
Dupla 24 kg-al négyes létra. 2 kör megállás és letétel nélkül. Kör között azért pihentem cseppet.
Saját testsúllyal 5-7-5 húzódzkodás. Múlt héten megnéztem megy-e 28 kg-al a húzódzkodás. Akkor az nem sikerült. Kipihentebben valószínűleg menne -elite team miatt írom. Amúgy nem érdekel. :)
Utána jóleső gyógytea szürcsölgetése.

Ma lehet talajíjászok. Vagy csak lovasíjászat lesz, vagy csak lovaglás... A pálya állapota és az idő eldönti -kicsit lóg az eső lába itt.

Sólyomfi-Mutasd az utam dobom

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Kettlebell hírek, május első hete

Artem 32 kg-os bellel helyből gömbbel felfelé szakítás egy lábon állva.  Valamint feltöltött egy videót amelyen 70 kg-os rúddal egykezes sza...