2012. október 18., csütörtök

2012 hatvannyolcadik lovasíjász edzése

Bár szerdán egy felülést nem végeztem csütörtökre igen komoly hasizomlázam lett. A fő bűnösnek a front lever gyakorlatot neveztem ki.
Így jött el az év hatvannyolcadik lovasíjász edzése. 4 illetve 5 találattal kezdtem. 7 vagy 8 vessző ment ki. Aztán lett egy hatos találatom. Ismét mélypont jött -talán 4 talált. A következő futamban hátralövésnél nagyon egy helyre mentek a vesszők. Olyannyira, hogy az egyiket kettélőttem. Egy futamot mentem 7 vesszővel. Utána felsiettünk az öltözőbe a plusz vesszőért. Az edzés hátralévő részében inkább átlagosan ment. Minden klaffolt- a ló, a pálya, az időjárás és én is. A vesszők egyre szűkebb körben csapódnak be-még rossz futam esetén is. Csak türelem,türelem és sok ésszerű edzés. (Néha már nagyon elég az egészből.)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Kettlebell hírek, május első hete

Artem 32 kg-os bellel helyből gömbbel felfelé szakítás egy lábon állva.  Valamint feltöltött egy videót amelyen 70 kg-os rúddal egykezes sza...