2012. október 8., hétfő

Laza átmozgatás. 12 óra számvetése

Hétfő:
Próbáltam hengerezni. Bicepsz, lábbicepsz és alsó hát be van merevedve.
Török felállások súly nélkül. 
Fejenállás. 

12 óra szakítás számvetése:
Kevés innivalót vittem magammal. A 3 liter folyadék már az elején elfogyott. 4,5-5 l folyadékot fogyasztottam -és egyszer mentem wc re. 7-8 l folyadékot kellett volna vinnem. Izotóniás ital esett a legjobban. 
Étkezésben még sokat kell kísérleteznem. Aszalt gyümölcs bejött, ropi is. Viszont más szilárd ételt nem tudtam magamhoz venni. Csak a vége felé kívántam cseppet, amikor többet pihentem. Ami biztos, sportgél stb. nem akarok kísérletezni. 12 óra után pedig kis gyomorproblémám lett. Így nehéz volt sokat enni.
Kézvédelem. Itt kettős a dolog. Magnéziás kézzel jobban tudok szakítani, könnyebb. Viszont elég egy nem oda figyelés és baj van belőle -amit aztán magammal viszek a többi órára. Kesztyű, leragasztás... már nehezebb végrehajtanom. 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Kettlebell hírek, május első hete

Artem 32 kg-os bellel helyből gömbbel felfelé szakítás egy lábon állva.  Valamint feltöltött egy videót amelyen 70 kg-os rúddal egykezes sza...