2012. november 2., péntek

Brutal Challenge, harmadik készülődés

Nagyon vártam az újabb konditermi edzést.
A felkészülés elején megfogadtam, nem fogok küzdeni. Ezzel szemben pár gyakorlatnál csak kijött -automatán- a "papucsállatka".
Maga az edzés rész:
Guggolás (mindig hátul van a súly): 75 kg 2x6 ism.. Ez most kicsit nehezebben ment a vártnál.
Fekvenyomás: 45 kg 2x6 ism.. Ezzel nem tudok megbarátkozni. Magamra eresztem a súlyt. Kiugrani nem tudok alóla ha van valami. Lassan egy cementes zsákot kinyomok fekve. (Régen -már évek óta nem láttam ilyet- a cementes zsákot 50 kg-os kiszerelésben lehetett kapni.)
Elemelés: 75 kg 2x6 ism..
Mellről nyomás: 30 kg. Nagyon nehezen ment. 3x 5 ism..
Bicepsz: 27 kg 2x6 ism.
Mindig 1 perc pihenőket tartottam az edzés sorozatok között.
Kis sérüléssel mentem edzeni -jobb mell és váll találkozásánál van a probléma- de jobb lett utána. Most jön kettő nap aktív pihenő. Hétfőn megismétlem ezt az edzést, aztán -elméletileg- szerdán emelek 5 kg-ot itt-ott.
Szeretnék még írni arról a helyről ahova befizettem a havibérletet. Ez a mezőkövesdi Club Solar. (A nyitva tartás a honlaptól eltérően, reggel 8 tól van.) Csak pozitívat tudok írni róla. Segítőkész recepciós. Kulturált, modern öltöző és zuhanyzó. Minőségi -atlas- keretek és olimpiai rudak. A bérletet ott lehet hagyni, nem kell hazahozni. Azok a tagok akikkel eddig találkoztam jó fejek voltak. Ma például az egyikük segített tárcsákat pakolni a rúdra. (Persze azért utána leellenőriztem, de alaptalan volt az aggódásom.) Amikor először mentem  egy személyi edző kikérdezett a céljaimról, ajánlott egy edzésmódszert -ő hogy készült a brutal challengre....

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Kettlebell hírek, május első hete

Artem 32 kg-os bellel helyből gömbbel felfelé szakítás egy lábon állva.  Valamint feltöltött egy videót amelyen 70 kg-os rúddal egykezes sza...