2012. november 14., szerda

Brutal Challenge, nyolcadik felkészülés

Guggolás: Sikerült a tervezett. 85 kg-al 2x6 ismétlés. 
Fekvenyomás: 45 kg-.al 3x6 ismétlés. Remélem pénteken jobban fog menni 50 kg-al.
Elemelés: Itt csak 70 kg-ig mentem fel. Viszont az edzés sorozat ismétléseit a lehető legnagyobb robbanékonysággal hajtottam végre.
Katonai nyomás: Itt jobbnak láttam maradni a rúdnál. Tehát 20 kg-al 2x6 ismétlés.
Bicepsz: Itt kíváncsiságból felmentem 37 kg-ig. Az első sorozatban 6 ismétlés, a másodikban 4 ismétlésnél megálltam. A forma még nem a legszebb. 

Ma fogyott el a puffasztott quinoa. Pár nap alatt fogyasztottam el 500 g-ot, így nem tartom mértékadónak a véleményemet. Ezen rövid idő alatt magamnál semmilyen változást nem tapasztaltam.
Most a D3 vitaminnal kísérletezek. A legújabb tudományos kutatások szerint sokkalta nagyobb mennyiségben kell fogyasztani. Nem mellesleg pozitív hatással van a sportteljesítményre. (Azért amikor izomrostok számának növekedéséről írnak mindig szkeptikus vagyok - az idegek száma nem nő, az agy- ideg-motoros egység jobb "összhangja" illetve/ hogy az agy az idegrendszeren keresztül több motoros egységnek szól az tény (ez történik akkor amikor valaki testsúlyához képest jól teljesít. Felhasznált irodalom: Zatsiorsky: Science of strenght training) de ha lesz új izomrost.... Valamelyik tudományos szakkönyvben arról írnak ezt eddig csak néhány súlyemelő combjában figyelték meg. A kutatók legtöbbje nem ért ezzel egyet. ) Kettő hétig fogok szedni napi kettő tablettát utána szünetet tartok-ez összesen 1000 NE mennyiséget jelent naponta. Bár csak tegnap óta  szedem egyenlőre pozitívak a tapasztalataim. (Nagyobb energia szintem lett a tabletta bevétele után és teherbíróbbnak érzem magam.) Arra figyeljetek, hogy A vitaminnel együtt nem szabad szedni, mivel az csökkenti a D vitamin felszívódását, hatásának kifejtését.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Kettlebell hírek, május első hete

Artem 32 kg-os bellel helyből gömbbel felfelé szakítás egy lábon állva.  Valamint feltöltött egy videót amelyen 70 kg-os rúddal egykezes sza...