2012. november 15., csütörtök

Csütörtök

Ma az átmozgatás és a lovaglás kimaradt. Utóbbit holnap pótolom.
Csupán talajíjászat szerepelt a palettán. Ballal 21 vagy 28 lövést adtam le. Jobbal 16-ot. Továbbra is 10 lépés távolságból lövöldözök a 10 centis korongokra.
Valamint sikerült kiviteleznem a slider home made verzióját. Eddig is ismertem az eszközt de feleslegesnek tartottam. Mígnem tegnap ráakadtam Ross videójára, ahol is értékes végrehajtási variációkat fedeztem fel.
Ma elfogyott az izületvédő készítményem. Azt kell mondanom, minimum 1 hónapon át kell szedni- jómagam napi kettő néhány esetet leszámítva egy vagy három- tablettát fogyasztottam. (A lovas balesetem miatt előjött egy régebbi bal térd sérülés. Én pedig kaptam a lehetőségen...) Amit a jövőben ki szeretnék próbálni az a gyömbér tea és kurkuma változat. Jelenleg a jobb csuklót érzem, de ez se komoly. 
Ma nem bírtam magammal és elővettem a kettő 24 kg-os kettlebellemet. Az eddigi legkönnyebb dupla katonai kinyomást produkáltam. Be is fejeztem a történetet. Jó ez az új inger a habtestemnek. Holnap edzőterem és ismét rámegyek az 50 kg-os fekvenyomásra. 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Kettlebell hírek, május első hete

Artem 32 kg-os bellel helyből gömbbel felfelé szakítás egy lábon állva.  Valamint feltöltött egy videót amelyen 70 kg-os rúddal egykezes sza...