2012. november 12., hétfő

Brutal Challenge, hetedik készülődés

Tegnap tudott kijönni a kovács Gusztávhoz. A körmölés során jól megrángatott -a ló, nem a kovács. Amikor az első lábához értünk és ágaskodni próbált segítséget kértem Banditól. Utána csendben és nyugalomban zajlottak a dolgok. Ez nem tett jót a bal könyökömnek. Valamint meghúztam a jobb oldali derekamat-balra hátrafordulást most nem szívlelem.
Ezek ellenére bevállaltam a mai edzést és igyekeztem magam tartani az előírthoz.
Guggolás: 75 kg-al 5 ismétlés. Inkább bemelegítés....
Fekvenyomás 45 kg-al 2x6 ismétlés.
Elemelés, a mai nap lényege: 85 kg-al 2x6 ismétlés. Probléma nélkül. A teremben nem találtam magnéziát így mindig viszek magammal. Ezek a súlyok már nyitogatják az ujjaimat.
Katonai nyomás: 35 kg-al megpróbálkoztam. 1 ismétlés ment, második bukta. Így visszaváltottam 30-ra, azzal végeztem egy sikeres ismétlést és mai napra ez ennyi.
Bicepsz: 32 kg-al 6 ismétlés majd 4. Nehezen ment. A könyökömnek sem tett jót- ettől a gyakorlattól pont nem ezt vártam. 10 perc elteltével viszont jobb lett, mint előtte.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Kettlebell hírek, május első hete

Artem 32 kg-os bellel helyből gömbbel felfelé szakítás egy lábon állva.  Valamint feltöltött egy videót amelyen 70 kg-os rúddal egykezes sza...