2012. november 5., hétfő

Brutal challenge, negyedik készülődés

Jó kemény felkészülésben vagyok benne.
Péntek-szombat éjszakát átaludtam. Majd a szombat délután nagy részét is. Utána pedig a szombat és vasárnap éjszakát is. 
Hétvégén mérlegeltem egyet. A testsúlyom változatlan, 58 kg.
Főleg a lábaim vannak nagyon elkészülve. A hengerezés elég fájdalmas ezen a területen. 
Ma úgy terveztem az elemelésnél felmegyek 80 kg-ra, a többi gyakorlatnál visszalépek és 3x 6 ismétlést hajtok végre. (Úgy tervezem mindig elsőnek elemelésnél emelek, aztán guggolásnál is rámegyek erre a súlyra. Tehát szerdán 80 kg-al fogok guggolni. Valamint úgy lesz a jó ha például hétfőn az elemelésben, szerdán a guggolásban, pénteken pedig a fekvenyomásban emelek. Nem jó egy alkalommal mindet emelni -lásd péntek.) Ez csak részben sikerült.
Guggolás 70 kg-al 6 majd 5 ismétlés.
Fekvenyomás 35 kg-al. 3x 6 ismétlés. 
Elemelés -a mai nap lényege: 80 kg-al 2x6 ismétlés. A fenekem és a fogásom éreztem meg. Különösebb gond nélkül ment.
Mellről nyomás rúddal -20 kg- 6 ismétlés, 25 kg-al 5 ismétlés. Nem erőltettem, inkább hagytam.
Bicepsz: 22 kg-al 3x 6 ismétlés. Jól fejlődik itt -is a teljesítményem. 
Az egészet kb. 40 perc alatt tudtam le -nem fogom mindig írni, az edzés sorozatok között 1 perc pihenő van. Anno jobban erőltettem volna magamat. Már csak azért is, mert kifizettem a havibérletet. Anno ezt lovaglásnál tanultam meg magam és az első lovam kárán. Mindenképp sokat akartam lovasíjászni, ha már kijutottam hozzá és megfelelőek a körülmények.
Amit észrevettem -és ez valószínűleg a kettlebellnek -plusz a mögötte lévő rendszer, rkc illetve most már SF- köszönhető- hogy nincs nagy különbség az elemelés és guggolás valamint bicepsz-katonai kinyomás között. Bár biztosan a lovaglás, fizikai munkák és túrázások is benne vannak. 

Holnap lovaglás -múlt héten csak egyszer jártuk be a határt.... Íjászni is kellene. Úgy kettő hete nem lőttem. 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Kettlebell hírek, május első hete

Artem 32 kg-os bellel helyből gömbbel felfelé szakítás egy lábon állva.  Valamint feltöltött egy videót amelyen 70 kg-os rúddal egykezes sza...