2012. november 8., csütörtök

Lovaglás, kökény

Elég nehezen jött össze az indulás. A nyerget is javítani kellett. Most elég expedíciósan néz ki. Bálazsineggel van megerősítve pár helyen. Nem szép viszont jobban ellenáll az időjárásnak és szálanként szakad. Szóval míg a bőr egyszer csak hipp-hopp elenged -mint legutóbb- ennél hamarabb látszódik. A borjúkötél is nehezen engedett. Gusztáv szőke sörényébe jól beépült. 
Aztán csak elindultunk. Útközben pár kökénybokrot elhagytam, de egyiken sem lehetett látni termést. Kettő helyen igen. viszont ezek vállmagasságban -lóhátról- helyezkedtek el. Nem sok lett volna.... Szóval nem a legjobban alakultak az előjelek. 3 éve nem jártam arra. Mindig közbejött valami. Végigreménykedtem az utat, hiába. Mindenesetre jót lovagoltam. Így jobb lovagolni.
Odafelé menet kicsit elszálltam magamtól. Milyen jól lovaglok. Bakancsban, vastag varrású -katonai- nadrágban csepsz nélkül is tudok lovagolni. Ühüm, persze. Hazafelé menet a dáma stílust kivéve mindenhogy ültem, álltam. Csupán egy nagy pillanatra feledkeztem el erről. Amikor Gusztáv sebes ügetésben megcsúszott és akkora hasast kaptam az első kápától, mintha maga Mike Tyson adta volna. 
Végül -sötétben- gond nélkül beértünk a tanyára. 

A boxról jut eszembe. Roy Jones Junior

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Kettlebell hírek, május első hete

Artem 32 kg-os bellel helyből gömbbel felfelé szakítás egy lábon állva.  Valamint feltöltött egy videót amelyen 70 kg-os rúddal egykezes sza...