2012. december 24., hétfő

Hétfő, karácsonyi kettlebell edzés


SMR system: vádli,belső comb, fenék, hát.
Átmozgatás.
Bemelegítés:
10 swing az alábbi súlyokkal: 16, 24, 2x16 kg.
Katonai nyomás, alacsony volumen:
Úgy voltam vele ha egy-kettő héten belül nem lesz változás akkor valami más program után kell néznem.... Nagyon-nagyon jól ment. 3x3 ismétlés 3 perces pihenőkkel. Nagyon-nagyon örülök neki!
Húzódzkodás:
Valószínűleg az előző blokk, másrészt a kesztyű miatt -kinn van a húzódzkodóm- nem ment jól. 16 kg-al 3-2-1 majd 1 ism. saját testsúllyal.
Guggolás, 2x24 kg fej fölött:
Ez rengeteget kivett. Első ismétlés gyönyörűen ment. Második ismétlésnél lejött a súly. Harmadik ismétlésre negyed-negyed guggolás jött össze. Úgy döntöttem még egy sorozat és próbálom odatenni magam. 3 elfogadható ismétlés jött össze. Ezzel fejeztem be ezt a blokkot.
Tartás:
Csak farmer tartás. Mivel nem kicsit leszívtak a dupla 24-ek. 2x1 perc. 30 s pihenővel.
Nyújtás.

2 megjegyzés:

  1. Hogy csinálod a 2*24kg-mal a fej feletti guggolást? Rendesen tartod külön-külön a kezeidben?
    Ha "csak" a mély guggolás részt szeretnéd erősíteni, vagy arra koncentrálnál jobban, akkor akár kipróbálhatod azt is, ahogy én először kezdtem ezzel a súllyal a fej feletti guggolásokat. Fogtam egy farudat, áttoltam a bellek fülén, kívülről megfogtam, hogy ne csússzanak le. Ezt még erőből jól fel lehet emelni, kinyomni, csak arra kell vigyázni, hogy a fejednek is legyen helye. :) Így guggoltam sokat, és marha nehéz volt ez is. Ha siettem, belengett a bell, ami megnehezítette a tartást. Mindig 2*8, 2*12, 2*16-al melegítettem be a 24-esekre.

    VálaszTörlés
  2. Igen külön-külön van. Nekem ez valahogy biztonságosabb. Itthon se nyolcasom, se tizenkettesem, de majd dupla 16-al előtte fogok párat guggolni.
    Köszi a tippet.
    Rúddal guggolás lenne a legjobb- rúd hátul. Majd egyszer -ha helyem is lesz- veszek.

    VálaszTörlés

Kettlebell hírek, május első hete

Artem 32 kg-os bellel helyből gömbbel felfelé szakítás egy lábon állva.  Valamint feltöltött egy videót amelyen 70 kg-os rúddal egykezes sza...