2013. január 25., péntek

Csütörtök és kis nosztalgia

Csütörtökön jót vágtáztam a havas mezőkön. Közben világított a telihold. Szinte nappali fényességben haladtunk.
Februárban lesz 6 éve, hogy együtt vagyok Gusztávval. Ezalatt jó sok mindent végigcsináltunk. 
Úsztunk vízben, fölmentem Kecskevárba és még pár várat meglátogattunk a környéken, vele készültem Mongolba, csak vele készültem és ő is részt vett a végrehajtásban a 100 lovasíjász futam egyéni rekordom során. stb.. A sok-sok élményen kívül vicces dolgok is történtek. Gusztáv és a köretető.
Jelenleg ez a alkalmankénti egy-másfél óra lovaglás bőven elég. Nem vágyok már hosszú utakra. Inkább a befejezésen gondolkodok. 

Szerda óta érzem a felső hátam, plusz a karom. Így ma elmarad az edzés. 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Kettlebell hírek, május első hete

Artem 32 kg-os bellel helyből gömbbel felfelé szakítás egy lábon állva.  Valamint feltöltött egy videót amelyen 70 kg-os rúddal egykezes sza...