2013. január 28., hétfő

Hétfő és a hétvége utóhatásai

Ennek semmi köze a mai edzéshez. Orosz oldalon találtam. Érdemesnek találom megosztani.

Úgy néz ki egy körmöm le fog jönni a lábujjamról. A tavaly nyári lovas baleset helyét eléggé érzem. Az már csak hab a tortán, hogy a bakancs még mindig nem száradt ki. :)
SMR system. Ez sokkal, sokkal, sokkal X 1000 jobban fájt, mint tegnap. "Oh Man! .... "
Katonai nyomás, alacsony volumen:
12 kg 3 ismétlés
2x16 kg: 3 ismétlés
2x24 kg: 2x4 és 1x3 ismétlés. 5 ismétlésekkel terveztem, de ez így is jó az előzmények tükrében. Ezzel letudtam a legfontosabb részt. 
Húzódzkodás, alacsony volumen:
3 ismétlés saját testsúllyal.
1 ismétlés 16 kg-al. Itt aztán befejeztem a mai edzést. Elég ennyi a mai napra.
Ma még nem, holnap viszont igen, lovaglás.

Utólag: Régen az egy darab 24 kg kinyomása is nagy dolognak számított nekem . Most pedig a dupla 24 kg ilyen jól megy a hétvége után. Örülök neki!

6 megjegyzés:

  1. Szép kis fejlődés,gratulálok!:-)

    VálaszTörlés
  2. Köszi! Idén ki akarom nyomni a dupla 32 kg-os és a 40 kg-ot. Tudom meredek tervek. :)

    VálaszTörlés
  3. Hali!

    Valami bódítót is szedsz? Dupla 32, pláne dupla 40? :-)

    VálaszTörlés
  4. A 40 kg os egyenlőre szimpla. Meglátjuk összejön-e. Előbb utóbb igen. :)

    VálaszTörlés
  5. Ha a testsúlyod kinyomod,szerintem már az óriási eredmény!Szurkolok neked!!:-)

    VálaszTörlés
  6. A kettlebell más világ, mint a két
    kezes rúd. Dupla súlyt használva még csak-csak a közelébe lehetek....

    VálaszTörlés

Kettlebell hírek, május első hete

Artem 32 kg-os bellel helyből gömbbel felfelé szakítás egy lábon állva.  Valamint feltöltött egy videót amelyen 70 kg-os rúddal egykezes sza...