2013. január 17., csütörtök

Íjászat, lovaglás


Egyenlőre csak bal kézzel nyilazok. Hétfői farmer tartás után megéreztem a könyököm. 20 lövést adtam le. Alig vártam, hogy bejöjjek. (Az időjárás miatt.)
Délután lovaglás következett. Az idő megmaradt szeles, nyálkás, sárosnak- itt nincs hó. Brüüü. Most is először talajmunkát végeztem Gusztávval. Amikor a lovon ültem már jobban éreztem magam. Különféle kígyózásokat és átlóváltásokat végeztünk ügetésben. Ezután lementünk a pályára ahol hatalmas pocsolyák fogadtak minket. Bele akartam menni,de a jég miatt visszafordultam. Még megvágná a lábát Guszilónak. 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Kettlebell hírek, május első hete

Artem 32 kg-os bellel helyből gömbbel felfelé szakítás egy lábon állva.  Valamint feltöltött egy videót amelyen 70 kg-os rúddal egykezes sza...