2013. január 16., szerda

Szerda

Teljes test SMR system.
Bemelegítés:
16,24 és2x16 kg-al 10 swing.
Katonai nyomás, talppal felfelé:
Nem,nem én. Hanem a súly.
2x16 kg: 3x7 ismétlés. 3 perce pihenőkkel. A 3. sorozat már elég nehezen ment. 
Húzódzkodás:
Gyönyörű idő fogadott kinn. A hársfán esőcseppek csillogtak a napfény hatására. Madarak csicseregtek. A hó már csak foltokban terült el. Lassan, nagyon lassan ismét kizöldül a természet. 
7 kg: 4x3 ismétlés. 2 perces pihenőkkel. Jól ment. Nem így terveztem de ez nagyon jól esett.
Guggolás, súly fej fölött:
2x16 kg: 3x3 ismétlés 1 perces pihenőkkel. Jól ment. A felső hátban néha-néha kellemes ropogás futott végig.
Swing:
48 kg: 1x10 ismétlés.

A napokban ismét gyógynövény kúrába kezdtem. Galagonya és csalán van most terítéken 3 hétig. Van még pár csipkebogyóm -a tavaly őszi gyűjtésből- , majd az is belekerül....

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Kettlebell hírek, május első hete

Artem 32 kg-os bellel helyből gömbbel felfelé szakítás egy lábon állva.  Valamint feltöltött egy videót amelyen 70 kg-os rúddal egykezes sza...