2013. január 15., kedd

Lovaglás, humor és valóság, német monda


Hétfőn este ,hazafelé vezetés közben, egyetlen normális rádióműsort találtam: az esti mesét.
Szegény uhu bagoly nem tudott napközben aludni. Odasereglett az erdő apraja-nagyja, hogy segítsen neki. 
-Kezdj el számolni!
-Egy, egy,egy.
-Tovább!
-De nem tudok!
Kéééész. :))))
Nekem jobb ezt hallgatni, mint például azt, II. Erzsébet angol királynő kivel csalja az urát stb.. :)

Ma az íjászatot kihagytam. Egyrészt a betegségem még nem múlt el teljesen, másrészt a fogásom miatt. Azonban délután mentem lovagolni. Először talajmunkát végeztem Guszilóval. Hátrafelé lépés, első láb körül fordulás, oldalazás. Ezek mentek. Hátsó láb körül még nem fordul. Aztán a homokos pályán hajtottunk végre alakzatokat ügetésben. Mai napra ennyi. 

A napokban kezdtem olvasni a Grimm testvérek német monda gyűjteményét. Nagyon tetszik! Az eddigi legkedvesebb történet egy királyról szól aki jelenleg alszik az asztalára borulva. Amikor szakálla háromszor körülnövi az asztalt felébred és előjön. Ekkor a pajzsát egy kiszáradt fára akasztja, amitől a fa kizöldül és jobb idők jönnek. (23. monda, 34. oldal a linken megjelölt könyvből.)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Kettlebell hírek, május első hete

Artem 32 kg-os bellel helyből gömbbel felfelé szakítás egy lábon állva.  Valamint feltöltött egy videót amelyen 70 kg-os rúddal egykezes sza...