2013. február 4., hétfő

Hétfő

Elég fáradtan kezdtem neki.
SMR system, teljes test.
Átmozgatás.
Bemelegítés:
Swingek: 16 és 2x16 kg-al 10 ismétlés.
Katonai nyomás, alacsony volumen:
12 kg: 3 ismétlés
2x16 kg: 3 ismétlés
2 x 26 kg: 2,2,1 ismétlés 3 perces pihenőkkel. Múlt héten amikor megnéztem először ezeket a súlyokat jobban ment. Ezért egyenlőre nem aggódok a mai rossz teljesítmény miatt.
A katonai nyomás edzés sorozataiban használt súlyt csak megnéztem a fej fölötti guggolásnál. A bal csípőm miatt egyenlőre ilyen típusú terhelést még nem adok neki. Szintén emiatt csak 5 swinget hajtottam végre a beast-tel.
Farmer tartás:
2x26 kg: 2x1 perc 30 s pihenőkkel. Biztonságit mentem. Az edzés után pár óra fizikai munka következett.

Nem sikerült olyan jól ez az edzés, mint terveztem. Lesz ez így se!

Utólag:
A katonai nyomás után húzódzkodtam.16 kg: 3,3,2 ismétlés 3 perces pihenőkkel. 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Kettlebell hírek, május első hete

Artem 32 kg-os bellel helyből gömbbel felfelé szakítás egy lábon állva.  Valamint feltöltött egy videót amelyen 70 kg-os rúddal egykezes sza...