2013. február 1., péntek

Csütörtöki lovaglás és péntek

Csütörtök:
A lemenő nap sugarai gyönyörű vörösre festették az égen tartózkodó felhőcsíkot. A felső pályán lévő pocsolyákban ez a szép természeti jelenség visszatükröződött. Nagy élményt jelentett így lovagolni. 

Péntek:
Rögtön reggeli után kiugrottam a teraszra és függeszkedve másztam egy nagy kört. Elég könnyen ment.
SMR system - vádli és felső hát. Utóbbit nagyon érzem.
Átmozgatás.
Katonai nyomás:
Hordó: 3x3 ismétlés 3 perces pihenőkkel. Nagyon nehéz!
Buzogányok:
2x13 kg: Első sorozatban 5 ismétlés ment ami új egyéni rekord. Már csak 90 ismétlés kell a százhoz. Második sorozatban 3 ismétlés ment és kicsit fejbe vágtam magam. Be is fejeztem itt. 
Szakítás:
Lett volna. Még szerdán felturbóztam - a mindenható ipari ragasztószalag segítségével - a 24 kg-os kettlebelleket 26 kg-ra. (Inkább 26,5 a ragasztószalag miatt...) Ki tudom duplán nyomni őket! Nagyon örülök neki. Viszont szakítani nem szakítanék vele. Örülök, ha a katonai nyomásokat és felvételeket bírni fogja. Másik 24 kg-ot meg elfelejtettem hazahozni a teremből. 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Kettlebell hírek, május első hete

Artem 32 kg-os bellel helyből gömbbel felfelé szakítás egy lábon állva.  Valamint feltöltött egy videót amelyen 70 kg-os rúddal egykezes sza...