2013. február 15., péntek

Péntek

Reggel semmi kedvet nem éreztem az edzéshez. Azért kettőt belenyomtam a hordóba, végrehajtottam egy fej körüli körzést a buzogányokkal és megtettem egy nagy kört függeszkedve. Ezt követte kb. 2 óra fizikai munka.
Délután lovagoltam. Gyönyörű idő fogadott odakinn. Utána megjött a kedvem az edzéshez és az étvágyam is visszajött. 
Először a katonai nyomásokat néztem meg 32 kg-al. Jobbra 2 ismétlés, balra egy. Következő sorozatban ezt megismételtem. Ma nem akartam küzdeni.
5-5 török felállás 24 kg-al. Folyamatosan, egyesével kézcsere. Minden kézcserénél, mint a tini nindzsa teknőcök háton fordultam egyet és máris a másik oldalamra került a súly. Hogy nem találtam ki én ezt eddig? Kis testsúlynál minden kalória számít. :)
Dupla 32 kg-al 2x3 ismétlés guggolás. Ez is nagyon jól ment! 
Végezetül szakítottam párat 32 kg-al. Bal 7 jobb 5, bal 7 jobb 5 felosztásban. Sima! Magnézia nélkül.

2 megjegyzés:

Kettlebell hírek, május első hete

Artem 32 kg-os bellel helyből gömbbel felfelé szakítás egy lábon állva.  Valamint feltöltött egy videót amelyen 70 kg-os rúddal egykezes sza...