2013. február 27., szerda

Szerda

SMR system, átmozgatás után bemelegítés ( utóbbi 20 swing 16 kg-al és hegymászó.)
Katonai nyomás:
2x24 kg: 4,4,3 ismétlés 3 perces pihenőkkel. Itt látszott a legjobban, hogy tegnap nagy súlyokra mentem -1-2 ismétlés erejéig. Az elmúlt hetekben nagyon sokat fejlődtem. 
Húzódzkodás:
10 kg: 4x5 ismétlés kettő és fél perc pihenőkkel.
Ez a gyakorlat ami még úton lesz. A többinél -expedíciós hegymászás nyelvével élve- úgymond megérkeztem az új alaptáborba -32 kg illetve dupla 24 kg kinyomás, dupla 32 kg-al guggolás-  és hosszú akklimatizáció veszi kezdetét. 
Guggolás:
48 kg: 2x3 ismétlés 3 perces pihenőkkel. A földről felvenni majd tartani a guggolások alatt, számomra ez a legnehezebb benne. 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Kettlebell hírek, május első hete

Artem 32 kg-os bellel helyből gömbbel felfelé szakítás egy lábon állva.  Valamint feltöltött egy videót amelyen 70 kg-os rúddal egykezes sza...