2013. március 25., hétfő

Olimpiai súlyemelés

Még ma is éreztem a vállam és a bicepszem - a szombati WKC teszt utóhatása. Valamint elég fáradtan kezdtem neki. 
Összességében jól ment a súlyemelés. A szakításoknál már sikerrel alkalmazom a csípődobás részt. Az edzés ezen részének végére nagyon jól kilazult a vállam és a fáradtságom is eltűnt..(Továbbra sem használok nagy súlyokat. Szakítás 35 kg környéke, felvétel 45 kg körül van. Jelenleg a technika megtanulása van az első helyen.)
Zárásként hátul guggolás következett. Az edző kérésére most eléggé felmentem. Az utolsó sorozatokban 85 kg-al guggoltam - 3-at majd kettőt.

2 megjegyzés:

  1. Szia,

    szeretném megkérdezni, hol tanulod a súlyemelést? engem is nagyon érdekel, és a helyes technikákat szeretném elsajátítani.

    Segítséget köszönöm,
    Lotus

    VálaszTörlés
  2. Kazincbarcikán tanulom. Pátrovics Gézánál. Csak ajánlani tudom Gézát. Ha írsz egy e mailt megadom az elérhetőségét. attilabajzath@gmail.com

    VálaszTörlés

Kettlebell hírek, április vége

  Alexander Katkov fogáserősítés Vitalij Sitnikov 56 kg-al gömbbel felfelé szakítás Egy kézben 50+ 40 kg összefogva, 3 lökés. Részemről: 45 ...