2013. március 27., szerda

Tavaszi kettlebellezés télen

A hétfői guggolás során kicsit megéreztem a hátam. Bár rendben vagyok a biztonság miatt kompressziós ruhában hajtottam végre az edzést. Valamint az SMR system és az átmozgatás között nyújtottam.
Bemelegítésnek most is párszor tízet swingeltem, 16 kg-al.
Katonai nyomás:
2x16 kg: 3 ismétlés. 
2x24 kg: 2x3 ismétlés 3 perces pihenővel.
Húzódzkodás:
Valószínűleg a nagykabát és a kesztyű miatt nem ment jól.
10 kg: 2x4 ismétlés, 2 perces pihenővel.
Szakítás:
2x24 kg: 4x1 perc (Percen belül 10 s-ként egy ismétlés, közöttük letettem a súlyt.) A végén letétel nélkül 4+2 szakítást hajtottam végre.
GHD pad szerűség (0:19 s tól):
Nekem nincs ilyen eszközöm viszont oszlopot lábbal összeszorítva valami hasonlót ki tudok vitelezni. 
A felső pozícióból indulok majd kemény 2-3 centi előredőlés után elkezdem az élet-halál harcot a kiindulási pozícióba való visszatérésért. Nagyon jól terheli a hátsó mozgásláncot és a törzset. 
3x5 ismétlés, 1 perces pihenőkkel.
Nyújtás

(Nekem ez a március hónap elég húzós és nagyon stresszes. Remélhetőleg az elkövetkező napok nem tartogatnak meglepetést és végre egyenesbe kerülök.)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Kettlebell hírek, május első hete

Artem 32 kg-os bellel helyből gömbbel felfelé szakítás egy lábon állva.  Valamint feltöltött egy videót amelyen 70 kg-os rúddal egykezes sza...