2013. március 1., péntek

Péntek

Csütörtökön 24 kg-al, majd dupla 24 kg-al szakítottam. A kettő között talajíjásztam. Délután pedig a lovaglásra is sor került.
Ma reggel függeszkedve másztam -egy nagy kört. Csak ezután került sor a szokásos edzés előtti procedúrára.
Maga az edzés rész:
3 török felállás súly nélkül. 2-2 török 16 kg-al. 3-3 török 24 kg-al.
A buzogányoknál -2x13 kg- feljebb lépkedtem az ismétlések világában. 1x7 ismétlés jobbra balra (új egyéni rekord. 100 ismétlés a cél letétel nélkül. Már csak 86 ismétlés kell.). Kis pihenő után még 5 ismétlés. Mivel jól ment ezért újabb sorozatnak láttam neki. Itt azonban már csak 3-4 ismétlés jött össze (bal-jobb).
Nyújtás.

Tegnap Gabriella tanítványom mondta, reméli megtalálja a helyét a kettlebell a sportok között. Én is hasonlóképp látom. 


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Kettlebell hírek, május első hete

Artem 32 kg-os bellel helyből gömbbel felfelé szakítás egy lábon állva.  Valamint feltöltött egy videót amelyen 70 kg-os rúddal egykezes sza...