2013. március 22., péntek

Péntek

Tegnap a futást kihagytam. Viszont nagyon jót talajíjásztam. Hol ballal, hol jobbal lőttem. Ott fejeztem be amikor jobb és bal kézzel is eltaláltam a 15 lépésre lévő 15 centis korongot. Összesen kb 25 perc. 

Péntek:
SMR system, átmozgatás
Függeszkedve mászás.1 nagy kör.
Hordó, katonai nyomás: 1x3 ismétlés. Jól ment! Viszont ma visszafogtam magam. Holnap meg akarom próbálni a WKC tesztet.
Buzogány: 2x13 kg, 3x3 ismétlés.
Szakítás: 2x24 kg, 1 perc ( 10 s ként egy ismétlés.). A lábamat sokkalta erősebbé kell tennem. Ez jelenti a szűk keresztmetszetet. 
Felvétel és guggolás: 2x24 kg 3-as létra letétel nélkül.
Nyújtás.

2 megjegyzés:

  1. Ismét egy jó kis dolgot túrtál fel a netről! Köszi!

    VálaszTörlés
  2. Nincs mit! :)
    Egyszer már megpróbáltam. Nem sokkal az első kategória felett végeztem. Rosszul taktikáztam.... Remélem most jobb lesz.

    VálaszTörlés

Kettlebell hírek, április vége

  Alexander Katkov fogáserősítés Vitalij Sitnikov 56 kg-al gömbbel felfelé szakítás Egy kézben 50+ 40 kg összefogva, 3 lökés. Részemről: 45 ...