2013. március 20., szerda

Szerda, kettlebell

Ma hajnalban a szomszéd diófáján elképesztő trillákat alkotó énekesmadárra ébredtem ... Soha nem hallottam még ilyet.

A hengert a teremben felejtettem. Csupán a kis kézi henger állt rendelkezésemre. Ezt követően hosszú átmozgatásba kezdtem. Bemelegítésnek párszor tíz swinget hajtottam végre 16 kg-al.
Katonai nyomás:
2x24 kg: 2x3 ismétlés 3 perces pihenőkkel. A jelenlegi szakaszban már nem az erőnlétnövelésen van a hangsúly.
Húzódzkodás:
10 kg: 2x8 ismétlés 3 perces pihenőkkel.
Szakítás:
A mai napon és a jelenlegi szakaszban ezen van a hangsúly, május végéig.
2x24 kg: 2x1 perc 3 perces pihenőkkel. (10 másodpercenként hajtottam végre egy ismétlést. Az ismétlések között letettem a súlyt.) Ez még mindig nem sok, viszont nagyon szépen fejlődök. 
Péntekenként is sor fog kerülni szakításra, dupla 24 kg-al.
Elől guggolás (goblet):
48 kg: 2x3 ismétlés 3 perces pihenőkkel.
Nyújtás.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Kettlebell hírek, május első hete

Artem 32 kg-os bellel helyből gömbbel felfelé szakítás egy lábon állva.  Valamint feltöltött egy videót amelyen 70 kg-os rúddal egykezes sza...