2013. március 29., péntek

Péntek

Tegnap dupla 32 kg-ot egyből, elég simán kilöktem -ez összesen 64 kg, tehát kettő kg-al van a testsúlyom felett. Még kettő ismétlést éreztem magamban, de inkább megálltam.

Ma nem sok erőt, energiát éreztem magamban. 
Másfél nagy kör -egyben- függeszkedve mászás. Ez új egyéni rekord.
SMR system
2x10 swing 16 kg. Bemelegítésnek.
A hordóval csak egy katonai nyomást hajtottam végre. Ezután jöttek a buzogányok - 2 majd 3 ismétlés jobbra-balra.
A dupla 24 kg szakításnál beállítottam a gymbosst. Kettő sikertelen kísérlet után leállítottam. Kis sétát követően ismét rámentem. Most viszont csak egy ismétlést tűztem ki célnak. Ez nagyon szépen sikerült.
Holnap több tonnányi lökést tervezek. Talán ez is közrejátszik a mai fáradtságban. 
Lassan átalakul ez a program. Rendszeres lesz a dupla 32 kg-al lökés, a dupla 32 kg-al guggolás, a buzogányhasználat. Noh majd szépen, lassan kiforrja magát. 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Kettlebell hírek, május első hete

Artem 32 kg-os bellel helyből gömbbel felfelé szakítás egy lábon állva.  Valamint feltöltött egy videót amelyen 70 kg-os rúddal egykezes sza...