2013. április 17., szerda

Szerda

Kedd:
Nagyon jót íjásztam. Lőttem jobbal és ballal is. Jobbal 20 lépésig mentem fel, bal kéznél 15 lépésig jutottam. Jól feltöltődtem. Az elmúlt hetekben -több év mélypont után- nagyon visszajött a kedvem az íjászathoz. Egyre többet lövök.
A futást kihagytam aznap.
Este 2x32 kg: 1 lökés, 3 guggolás.
Andrea taktikai húzódzkodást hajtott végre 4 kg-al. A 8 kg is majdnem összejött neki.
Szerda:
SMR system, átmozgatás, bemelegítő swingek.
Katonai nyomás:
2x16 kg: 3 ismétlés.
2x24 kg. 3,2 ismétlés kb. 3 perces pihenővel. Nem éreztem erőt a karomban,
Húzódzkodás:
10 kg: 2x5 ismétlés 1 perces pihenővel. Ez jól ment, viszont tartalékoltam a szakításokra.
Szakítás:
2x24 kg: 3x4 ismétlés 3 perces pihenőkkel. A végén plusz egy ismétlést hajtottam végre. Utóbbi gyönyörűen sikerült! 8-10 ismétlések a cél.
GHD pad szerűség:
3x3 ismétlés 1 perces pihenőkkel. 

(Ismét nézelődtem a táplálékkiegészítők között -utóirat bár szerintem most se fogok semmit venni. Lehet -jóindulatból és a humor miatt írom- elnézek az ogréhoz. Amúgy már biztos vagyok benne, hogy köré építették az üzletet. De hogy vették rá? Te ott nem fogsz kiférni, viszont az óriás pizza széltében-hosszában befér.)

Szerepelt már a blogon ez a gyönyörű videó. Killer mountain- Ostry Rohac Remélhetőleg nyáron ismét  eljutok a hegyekbe....

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Kettlebell hírek, április vége

  Alexander Katkov fogáserősítés Vitalij Sitnikov 56 kg-al gömbbel felfelé szakítás Egy kézben 50+ 40 kg összefogva, 3 lökés. Részemről: 45 ...