2013. április 20., szombat

Szombat és az elmúlt napok

Csütörtök:
Rendszeres lett, hogy ha a teremben vagyok kilököm a dupla 32 kg-ot és guggolok vele legalább hármat. Erre csütörtökön is sor került.
Késő délután falmásztam. 
Péntek:
Ez a nap a fizikai munkáról szólt. Elég sokat voltam talpon.
Szombat:
Rögtön reggeli után felugrottam a terasz gerendáira. 2 nagy kört sikerült mennem megállás nélkül. Ez új egyéni rekord!
Ezt SMR system és átmozgatás követte.
Hordó nyomás: Előtte párat belenyomtam dupla 16-ba. Maga a hordó nyomás jól ment, de 3 ismétlésnél inkább megálltam.
Buzogányok:
Ez is nagyon jól ment! Viszont igyekeztem tartalékolni magam a szakításokra. Utóbbiaknál mindenképp 8-at akartam szakítani, letétel nélkül.
2x13 kg: 2x3-3 ismétlés (3 jobb, 3 bal.)
Szakítás:
2x24 kg: Sajnos a tervezett 8 ismétlésből csak 6 jött össze. Bár ez így is új egyéni rekord. Ha azt nézzük, hogy most edzés végén került rá sor nagyon ígéretes. Ezután még 3 szép ismétlést végrehajtottam és úgy döntöttem mai nap itt a vége a mocorgásnak.

Utólag: A világ legjobb ugrókötelese-Banhegyi Adrienn

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Kettlebell hírek, május első hete

Artem 32 kg-os bellel helyből gömbbel felfelé szakítás egy lábon állva.  Valamint feltöltött egy videót amelyen 70 kg-os rúddal egykezes sza...