2013. május 7., kedd

Kedd


A lovaglás energia felhasználása. Neten találtam...

A tegnapi harmadik edzés kerti munkára és kis függeszkedve mászásra módosult.
Ma nehezen vettem rá magam a futásra.Szűk 5 perc után már jobban éreztem magam. Körülbelül kettő km-t futottam. A fighters run óta ez volt az első futás edzés.
Utána pár ismétlés erejéig használtam a buzogányokat majd íjásztam. Jobb kézzel nagyon jól ment. Például 20 lépésről 5 lövést adtam le amiből 3 talált. Bal kézzel szenvedtem. Hétvégén -ballal- másik íjjal és vesszőkkel lőttem. Kicsit összekuszált. 15 lépés fölé nem is mentem.
Ma még lesz olimpiai súlyemelés gyakorlás. Estére pedig dupla 32 kg-al tervezek lökést és guggolásokat.
(Akit az olimpiai súlyemelés hírek érdekelnek ajánlom figyelmébe az all things gym oldalt.)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Kettlebell hírek, május első hete

Artem 32 kg-os bellel helyből gömbbel felfelé szakítás egy lábon állva.  Valamint feltöltött egy videót amelyen 70 kg-os rúddal egykezes sza...