2013. augusztus 3., szombat

Szombat

Frissen ébredtem de nem akartam kihajtani magam a mai edzés során.
SMR system 2-3 területre, kis átmozgatás
Pisztoly: 16 kg 3 ismétlés, 24 kg 3 ismétlés
Felvétel: 2x24 kg 2x15 ismétlés. Közte 3 perces szünetet tartottam.
Tartóban tartás: 2x24 kg 2x1 perc. A kettő között fél percet pihentem.
Ma délelőtt még lesz fizikai munka aztán pihenés.

Igyekszek mindennap olvasni. Most a Világjárók sorozatból Rosie Swale: A Hoorn-fok gyermekei kötetet olvasom. (Nagyon jó a mezőkövesdi könyvtár...) Ebből szeretnék kettő érdekességet megosztani.
Raratongán a bika "szarvas disznó", a kutya "ugató disznó", a ló pedig "futó disznó".
Abban az időben amikor hajójukkal ott jártak a Tongai Királyságban a 190 kg súlyú IV. Tupou uralkodott. Ő egy tongai banánszállító hajón utazott Angliába, látogatásra. 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Kettlebell hírek, május első hete

Artem 32 kg-os bellel helyből gömbbel felfelé szakítás egy lábon állva.  Valamint feltöltött egy videót amelyen 70 kg-os rúddal egykezes sza...