2014. április 7., hétfő

Humor, girevoy sport

Pavel Lesnykh 51 kg-os bellel 199 lökés 30 perc alatt (Francia gs oldalról, facebook)

Most épp egy leheletnyi fogyókúrán vagyok. 63 kg-os súlycsoportba neveztem és hááát... De ma már 61-62 kg a testsúlyom. Hihetetlen, hogy pont most nem tudom odafigyelés nélkül tartani. Pedig most ez az én testsúlyom. A fölötte lévőben még nem működnék jól. Másrészt az utazás miatt úgy is fogok fogyni -általában szoktam. Szóval annyira nem vészes a dolog.
Ma az olimpiai súlyemelésemen a 45 kg-os súllyal rengeteg szakítást hajtottam végre. Végre rendben van nagyjából a technika. Ma meg sem próbáltam az 50 kg-ot kiszakítani, ez fontosabb volt.
Délután még lesz kettlebell edzés.
A csapatomban Zoli és Ákos is először hajtottak végre 32 kg-os bellel szakításokat. Gratulálok Nekik!

1 megjegyzés:

  1. A legideálisabb az lenne, ha 64-5 ről fogynál vissza az utolsó héten ;)
    Mikor judoztam, 66 kg ban versenyeztem, és 69 kilósan voltam a legerősebb. Pár kilót le lehet adni az utolsó napokban erőveszteség nélkül. Csak ügyesen kell és figyelni a jó visszatöltésre a mérlegelés után. Ugy hogy szerintem ne aggódj ;)

    Most egyébként 74 vagyok, de szeretnék 76-77 lenni, szerintem akkor leszek jó 75 kilós a kettlebellben. Jönne még egy kis erő.

    VálaszTörlés

Kettlebell hírek, május első hete

Artem 32 kg-os bellel helyből gömbbel felfelé szakítás egy lábon állva.  Valamint feltöltött egy videót amelyen 70 kg-os rúddal egykezes sza...