2014. december 30., kedd

Hogyan nevezzelek?


Gondolkodtam rajta milyen címet lehetne adni a tegnapi mocorgásomnak. Az amerikaiak valószínűleg azt írnák: The fucking fat burn program vagy The biggest beigli destroy protokoll.... Az oroszok: Nah Szása miután bemelegítettünk kezdhetjük az edzést.
2010-ben 24 kg-al több kézcserével, letételekkel 1000 szakítást hajtottam végre. (Ez úgy hatott rám "mint Matuska Szilveszter a biatorbágyi viaduktra.") Következő célnak 32 kg-al 500 szakítást tűztem ki, szintén több kézcserével, letételekkel. Azóta négy hosszú, kemény év telt el.
Idén éreztem, láttam úgy meg kellene próbálni. Semmiképp nem akartam kiütni magam, ezért alacsony tempót választottam. Végül -mivel közbejöttek beszélgetések, amiknek amúgy örültem- 27 perccel kicsúsztam a tervezetből. De nem bánom. 32 kg-al több kézcserével, letételekkel 500 szakítás 2 óra 57 perc alatt. (15 tonna.) Fizikálisan jól bírtam, a tenyerem meg begyógyul jövő hétre -azért figyeltem... (Van egy különös zamata az ilyen régóta kitűzött cél teljesítésének.)

Utóirat: Szerintem a jövő évi beiglit is ledolgoztam.


Zene:

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Kettlebell hírek, május első hete

Artem 32 kg-os bellel helyből gömbbel felfelé szakítás egy lábon állva.  Valamint feltöltött egy videót amelyen 70 kg-os rúddal egykezes sza...