2015. december 29., kedd

Érdekességek keletről és Iránból


Az első fotót Bayar Balgantseren készítette. Imádom a fotóit. A többit az orosz facebookon találtam. A Mikulás elég érdekes arcot vág. Lehet edzés után van. :)





Az alábbi fotók pedig a Bringázz velem blogon találhatóak és a szerző szerint Iránban készültek


Concept 2 evezőgép


Mehet a spining


Ez és az alábbi eszköz szerintem a vezetőknek készült



Zurkhane. A 2000 éves múltra visszatekintő edzőterem.


Adidas vízipipa


Zurkhane

A facebookon találtam ezt a mongóliai expedíción készült fotót
A kék kaftános vagyok én. Haulik Áron készítette és a Real expedition oldalon található.




Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Kettlebell hírek, május első hete

Artem 32 kg-os bellel helyből gömbbel felfelé szakítás egy lábon állva.  Valamint feltöltött egy videót amelyen 70 kg-os rúddal egykezes sza...