2016. március 12., szombat

Újabb érdekességek



Orosz fb-n találtam ezeket a fotókat. Ismét Ilya osztotta meg. Az elsőnél a felirat Les Fereres abb halterophilia A második kép Emiliana Cyr -talán Louis Cyr lánya??? kérdem én


Archív felvétel egy mutatványról. Mennyi gyerek jött ki belőle?
Szokatlan fogással 16 kg-al -Hölgy- szakítás és 43 kg-al -Vadim ismét....

(A héten is elég keményen dolgoztam. Edzésre most csak kettő alkalommal jutott időm, mert álomkor lett rajtam úrrá. Másrészt nem bírtam annyit főzni amennyit enni tudtam. Csütörtök hajnalban a kávé után elaludtam. Remélem egyszer leszek olyan erős vagy legalább megközelítem őket, mint a régi idők erős emberei. Valamint jó lenne ha a lovasíjászat ismét a mindennapok része lenne. Nem adom fel.)

Utólag:
A Testkultúra Műhely interjúja Nagy Ákossal.
Kassai Lajos interjú (6. perctől)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Kettlebell hírek, május első hete

Artem 32 kg-os bellel helyből gömbbel felfelé szakítás egy lábon állva.  Valamint feltöltött egy videót amelyen 70 kg-os rúddal egykezes sza...