2017. december 15., péntek

Pure Care 980 tens (ideg-izom stimulátor) készülék teszt

Pure Care 980
A három fő fokozat -sport, szépség és masszázs- közül csak a masszázst használom.
Ezen belül 9 program van. 
A készülék könnyen, egyszerűen használható. Azonban van egy kis csavar benne. Miután a masszázs idejét beállítottuk leáll a villogás, mintha indulna. De nem indul. Ilyenkor meg kell nyomni az on/off gombot és ekkor kezd el villogni a fokozat erősség beállítás rész. Ha ez megtörtént akkor kezdődik a program. Nem tudom miért így építették/programozták. Csupán ennyi bosszúság van benne. Erről a kézikönyvben említést sem találtam.
Mindenkinek ki kell tapasztalni a 9 fokozat közül melyik felel meg. Van oldal ahol arról írnak kezdjük a 9. szinttel és aztán a 3.. Ezzel szemben nekem az jött be, hogy csak a 3-as, A kézikönyv azt írja ez nyomó és érintő masszázs. Egyértelműen nem az, hanem vibrálás. 
A 9-ik szintnél tapasztaltam tűszúrás szerű érzést és ami igazából kellemetlenséget jelentett: az utolsó percben sokkal nagyobb intenzitásra kapcsolt. Egyszer  számítógépezés közben szó szerint Hei Hitlerbe ugrott a karom a 9. fokozat utolsó percében. Nem kicsit meglepődtem. 
A fokozatnál eddig csak félig tekertem fel (32), de így is bőven elég. Van testrész ahol még mindig elég a 16-os erősség. (Mintha egy útegyengető készülék alatt lennék. Szerintem ha maxra csavarom a földrengés előrejelző készülékek is kilengenének. Van tartalék benne. Kérdés az elem ezt mennyire bírná hosszú távon.)
Az elektródák is bírják, de már sokat veszítettek tapadásukból. Van aki azt ajánlja vizezzem be és így jobban fog tapadni. Ezt egyenlőre még nem próbáltam ki. Mindenesetre lehet venni külön elektródákat.
Az elem jól bírja. De talán egy akkumulátoros verzió  és egy hosszú távon jól tapadó elektróda gazdaságosabb lenne hosszú távon.

Az erősség beállítás és a kézikönyvvel való nem stimmolás jelent csupán kis bosszúságot. Összességében nagyon meg vagyok vele elégedve. 
Kételkedek benne, hogy az akár 100.000 forintos TENS készülékek tényleg megérik e az árukat. 
E mellé még szivacshengerrel végzett önmasszázs, nyújtás, megfelelő mennyiségű és minőségű kaja, sok-sok tea,  hideg-meleg vizes fürdés/szauna, keserűsó fürdő és nagyon jókat lehet edzeni. 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Kettlebell hírek, április

  És a 8. napon megteremtette a kettlebellt (Forrás: fb, Moses Dungca) Érdekes súlyzó az előtérben Lenti képekről azt írják   Elce Lipeckoj ...