2024. március 15., péntek

2024, március 3. hét, kettlebell hírek

 



Találtam egy 10 fotóból álló sorozatot. Mindegyik kép állítólag a Szovjetunióban készült. 2 érdekesebbet megosztok belőle. Egyik képhez sincs infó.



Valery Gepner macebell olimpiai rúddal.
Persze egyből mentem és kipróbáltam. 1 billentést tudtam végrehajtani a 220 cm hosszú 20 kg-os rúddal.


Alexander Khokhlov 72 kg-os bellel átfordítás
(Komoly videói vannak, viszont egynél se mutatja meg a számot a bellen, mérlegre sem teszi.)


Artyom Taran is alkotott. (Senkinek nem ajánlom, túl nagy a kockázat.)

A 12,5 kg-os macebell viszont ment 2 ismétlés. Ez nekem új egyéni csúcs. 


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Kettlebell hírek, április vége

  Alexander Katkov fogáserősítés Vitalij Sitnikov 56 kg-al gömbbel felfelé szakítás Egy kézben 50+ 40 kg összefogva, 3 lökés. Részemről: 45 ...