2009. április 15., szerda

A helyzet még változatlan

MP 24 kg-al 4X3 ismétlés. Több mint 50 %-a sikeres kinyomás volt. Nagyon örülök neki. Természetesen a clean -ek kellenek még az MP-k elé.
Tegnap megérkezett Kenneth Jay könyve. Még csak belelapozni volt időm. Első benyomásom : nagyon igényes a kidolgozása.
Szintén tegnap Gusztinál egy más módszert alkalmaztam lovasíjászatnál. Ennek is köszönhetően nem bakolt alattam és nagyon szépen egyenletesen ment a pályán. 3 vesszőt ki tudtam lőni egy futamban. (Nem kötöttem le a fejét, nem kötöttem ki a szárat...) Ezt a módszert versenyen alkalmazni nem tudom ezért most úgy néz ki lóbérlés lesz belőle.
Este még SMR és FMS.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Kettlebell hírek, május első hete

Artem 32 kg-os bellel helyből gömbbel felfelé szakítás egy lábon állva.  Valamint feltöltött egy videót amelyen 70 kg-os rúddal egykezes sza...