2009. április 26., vasárnap

Hétvége

Szombat:
Többen is kijöttek a tanyára, úgyhogy volt "élet". Kinyomtam MP-ben Dávidkát(kb. 25 kg a testsúlya) aztán Máté is. Majd Dávidkával TGU-t csináltam Máté meg a nehezebb tesóját kinyomta.-a többiek meg lovagoltak, lovas ijásztak :). Aztán a "húzódzkodórúdon"- egy viszonylag egyenes kis fatörzs van feltéve két élő fa közé...- mutattam pár olyan dolgot amiket láttam a bartandez meg ahhoz hasonló videokon, Máté is megpróbálta. Azután még birkóztunk Mátéval. 5 óra felé amikor már hűvösebb volt elkezdtem lovas ijászni. Guszti nagyon szépen ment. 6 vesszőket lőttem ki, a pontossággal még gond van-lesz ez jobb is, de legalább minden vesszőm a céltábla körül landolt vagy a céltáblába. . Az ujjaimat nagyon megterhelte a 6 vessző hozzáfogás. A bal kisujjam az egyik futam után elkezdett zsibbadni. Most amikor irom ezeket a sorokat, most is zsibbad viszont hajlítani tudom-tehát lassan már egy napja zsibbad...
Vasárnap:
Lovasíjászat. A zsibbadással nem törődve 6 vesszőket lőttem ki- mivel hajlítani tudom a kisujjamat.
(Az az íj amivel az elmúlt időszakban sokat lőttem gyalogosan lovon nem vált be. Így a verseny előtt két hónappal íjat váltottam...Az elmúlt 4-5 évben sok íjat kipróbáltam-mindegyiket átlagban fél évig használtam... A mostani íjat igyekszem elfogadni. nem akarok megint íjat váltani.)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Kettlebell hírek, május első hete

Artem 32 kg-os bellel helyből gömbbel felfelé szakítás egy lábon állva.  Valamint feltöltött egy videót amelyen 70 kg-os rúddal egykezes sza...