2009. április 19., vasárnap

Zöld erdőben jártam

Nagyon szépen kizöldült a természet. Nekem ez a tél olyan volt, mintha egy év lett volna. Valószínűleg a sok természetben töltött idő miatt- ott lassabban múlik az idő...
A cél a következő volt Kisgyőrön át eljutni Lófő tisztásig-Bükkszentkereszt.
Kisgyőr utáni rész elég komor volt. Nagy szél fújt ami mélyen búgott a fák között. A széltől a fák teteje össze-össze koppant. Kaptam egy sötét felhőt fejem fölé. De az eső elkerült. Az egyik részen gyönyörű kilátás tárult elém. A távolban egy kanyargó folyót láttam-talán a Tisza volt! Ezek után még magasabbra vezetett az út. Ez nyílegyenes,meredek és nagyon köves volt. Azután egy lágyabb rész jött ezután már fölbukkant a Lófő tisztás. Itt 6 percet pihentünk, újranyergeltem. Visszafelé mobillal készítettem fényképet arról a kilátó helyről. Nemigen sikerültek a képek. Azért felteszem majd a blogra.
Üdítő dolog volt pitypang tengerben lovagolni :). Odafelé menet három különböző helyen a kakukk is megszólalt a nagy madárcsicsergésben.
Kb. 55 km-t mentem. Olyan 8 óra alatt.
Este még húzódzkodtam 12,16 és 20 kg-al 4 ismétlés per súly. 20 kg nál 3 ismétlés áll rúdig, 4 ik egy negyed volt:). A többi ok.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Kettlebell hírek, május első hete

Artem 32 kg-os bellel helyből gömbbel felfelé szakítás egy lábon állva.  Valamint feltöltött egy videót amelyen 70 kg-os rúddal egykezes sza...