2009. május 3., vasárnap

Hosszú hétvége

Pénteken és szombaton Kisrozvágyon voltam. Hú erről rengeteget lehetne írni...Jó volt találkozni régi ismerősökkel, barátokkal. Szittya mesélte a találkozását a Szittya nevű lóval. "A ló úgy ment, hogy minden vallás minden istenéhez imádkoztam már csakhogy megálljon." Vagy Á arról a falóról mindenki leesett csak mindenki engemet jegyzett meg :)......
Vasárnap terep lovagoltam. Sályig mentem el az erdőn át. Kb. 60-65 km-t tettem meg. Soha ennyit nem tettem még meg lóval erdőn keresztül-az erdő mindig keményebb nekem is a lónak is. Mikor visszaértem a tanyára és leugrottam lóról hát a mozgásom elég lassú volt és érdekes. Anno Dezső bá tesi tanárunk mondta:Hozzánk képest a lajhár egy idegbeteg állat. Nah most tényleg úgy volt.
Ha ennél is messzebbre akarok jutni akkor kétnapos túra lesz.
Este még 20 kg-al 3x3 MP.

1 megjegyzés:

Kettlebell hírek, május első hete

Artem 32 kg-os bellel helyből gömbbel felfelé szakítás egy lábon állva.  Valamint feltöltött egy videót amelyen 70 kg-os rúddal egykezes sza...