2009. július 22., szerda

2009.06.26.




Kora reggel gyönyörű táj tárult elénk. Amikor fölkeltem épp akkor jöttek a jakok legelni a területre valamint akkor haladt el a tábor előtt egy kb. 60 lóból álló ménes. Kinn elég hideg volt igy maradtam a hálózsákban.
Első feladatként az UAZ kitakarítást kaptuk meg.
A nap többi részében megismerkedtünk a nyergünkkel-szétszedése, vázig. Ezután mindenki megkapta hátas lovát. Mivel tapasztalt lovas vagyok egy "kemény" lovat kaptam meg. Eleinte nemigen akart engemet se közel engedni magához de utána hagyta magát fölnyergelni. Nagyon "menőkés" ló volt. Ezután lovaglás következett ami nekem nagyon jól esett. Elmentünk a közeli patakhoz is itatni.
Délután "megkaptuk" a málháslovunkat a málhás dobozt meg a málhás nyerget. Majd a málházást gyakoroltuk...
Nekem a számom 253 volt. 2 es málhás doboz, 5-ös hátas nyereg, 3-as málhás nyereg.
Este volt egy fontos megbeszélés.
Szintén este nagy örömömre jött egy árus akitől vettem egy mongol kaftánt ugyanis nagy hideg volt- az ajánlott felszerelés alapján egy meleg pulóvert hoztam, ez nagyon nem volt elég nekem (sem). Így már nem fáztam.
Eléggé nagy vihar volt kialakulóban este mikor a sátramba húzódtam már csepergett az eső.

3 megjegyzés:

Kettlebell hírek, április

  És a 8. napon megteremtette a kettlebellt (Forrás: fb, Moses Dungca) Érdekes súlyzó az előtérben Lenti képekről azt írják   Elce Lipeckoj ...