2009. szeptember 5., szombat

Új dimenziók

Az idő isteni volt máma délelőtt. Az illat, a levegő pedig mennyei volt. Mikor kiértem a tanyára még borús volt az idő és csepergett. Később ez elmúlt pont akkor kezdett kisütni mikor indultam kifelé a határba.
Vettem egy farmatringot a nyeregre-ez megakadályozza a nyereg előrecsúszását. Háát sokkalta jobb volt úgy lovagolni, hogy nem kell megállni egy meredek lejtő után és nyerget igazítani- az elmúlt hetekben futamonként meg kellett állni nyerget igazítani. Nem mentem sokat csak próbáltam a farmatringot...hagy szokja. Egy kis ötletesség kellett a felrögzítéséhez mert mint a legtöbb hagyományörző, kápás nyeregnél nincs karika stb. a farmatring rögzítéséhez.
Nagyon csodálatos volt az idő, lágy szél is fújt- az a hang amikor a füvek között végig fut a szél a ló mellett -is- hümmm és a fülembe "zenél". Isteni volt.
Miután beértem javítottam a nyergemet- varrás, ragasztás. Jó nyereg csak nem strapabíró.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Kettlebell hírek, május első hete

Artem 32 kg-os bellel helyből gömbbel felfelé szakítás egy lábon állva.  Valamint feltöltött egy videót amelyen 70 kg-os rúddal egykezes sza...