2010. január 10., vasárnap

Lóval úszás januárban

A tanyára bevezető úton láttam mennyire fel van duzzadva a gát előtt a kis patak. Nah gondoltam át kellene menni lóval rajta. A tanyán Móni mesélte 3 kinn voltak tegnap lóval és nem tudtak átkelni a patakon. Több se kellett. 20 perc múlva már a körülbelül 5 fokos vízben voltam lovammal. Az "eredeti meder" fölé bementünk ahol csak a ló feje volt kinn. 15 perc múlva kiöntöttem a gumicsizmámból a vizet, kicsavartam a vizet a zoknimból és a nadrágomból.
Hihetetlenül földobott, nagyon boldog vagyok. (Én vagyok az első a tanyán -meg tudtommal a környéken is- és nem valószínű fog valaki követni :):):)...)

4 megjegyzés:

  1. Egy Fonyódi Tibor könyvben olvastam, hogy ősi magyar köszöntés volt a "Lovad hogy van?" formula. Akkor nem igazán értettem. Most már több értelmét látom. Az okés, hogy te kiöntöd a vizet a gumicsizmából, meg kicsavarod a zoknidat, de Guszti hogy van? :)

    VálaszTörlés
  2. Kinn a pusztán külön formulák vannak erre. PL.: ha lovakat őrző csikós itatni tereli a lovakat illik tiszta és bőséges vizet kívánni nekik... (Kun Péter-Szelek szárnyán)
    Gusztinak semmi baja-rideg tartásban van kezdetektől...Nem fázott mikor kijöttünk a vízből.

    VálaszTörlés
  3. Háth tényleg senki nem követett még ... :) Nagyrészünk ígyis örül ha nem fagy rá a lóra. De nem is te lennél Attila, ha nem tetted volna meg. :)
    Guszti csak úgy világított a tisztaságtól, szerintem nyár óta nem láttam ilyen világosnak. :D

    VálaszTörlés

Kettlebell hírek, május első hete

Artem 32 kg-os bellel helyből gömbbel felfelé szakítás egy lábon állva.  Valamint feltöltött egy videót amelyen 70 kg-os rúddal egykezes sza...