2010. március 6., szombat

Szombat

2x5 ismétlés front squat dupla 24 kg-al.
Kézenállásban nyomás próbálkozások
2x3 ismétlés húzódzkodás 16 kg lábfejen
Kettlebell juggling próbálkozások 16 kg-al
Talajíjászat (A napokban betettem 3 vesszőt a 10 centis korongba 15 lépésről. Szuper. Csak kettő vesszővel másik két korongba céloztam :).)

(Az első őszi esők beálltáig fel akarok jönni 80 kg-ra- a napokban méredzkedtem a bemért mérlegen, 65 kg vagyok. Úgy jobban fogom bírni a késő őszt, telet, kora tavaszt lóháton. Szóval a lovakhoz hasonlóan most én is igyekszek felhízni a nyáron. :))

Ui.: Humoristáktól hallottam. Rátetováltatom Naomit a karomra és addig gyúrok míg Soma nem lesz. Meg eszem ezt a cuccot, naponta 3 cm ráverek a gén kezelt kukoricára-sötétben. :)

4 megjegyzés:

  1. 6-7 hónap alatt 15 kilót felszedni? Huhh, ez nagy kihívás!

    VálaszTörlés
  2. Ha- ha :)!- heti egy kilóval számolok akkor könnyen teljesíthető. De hangsúlyozom ha...:)

    VálaszTörlés
  3. Az étrendet magad állítod össze hozzá? A 2kg saját sütésű kenyér rekoridejű elfogyasztásával már így is megleptél minket.

    VálaszTörlés
  4. Ez egyben kísérlet is. Nem modern aggyal fogom csinálni-ezt sem :). Például nem lesz rizs csirke-esetleg néha.
    Amikor eper lesz akkor eperből eszek sokat amikor málna lesz akkor málnából...
    A kettlebellen kívül más súlyzós edzés nem lesz.
    Májusban méredzkedek ismét.

    VálaszTörlés

Kettlebell hírek, május első hete

Artem 32 kg-os bellel helyből gömbbel felfelé szakítás egy lábon állva.  Valamint feltöltött egy videót amelyen 70 kg-os rúddal egykezes sza...