2010. április 7., szerda

Vélemény

Már egy ideje érik bennem ez a gondolat, de tegnap végre összeállt a kép: azok az edzések, amiket te állítasz össze, bőven meghaladják azokat a célokat, amiket magamnak amúgy kitűznék és egy-egy közös edzés után mindig konstatálom, hogy "húú, ezt nem is gondoltam volna, hogy végig tudom csinálni". Például Brett Jones-ból otthon 1db 12-essel maximum 2 kört csináltam eddig. Amikor 2db 8-assal a 4 kört megcsináltuk 50 percen belül én nagyon boldog voltam.
Tegnap pedig a BUP 12-essel: eddig egyet-egyet csináltam az otthoni edzésben és örültem naívan, hogy milyen jól haladok. Tegnap a 10-es létra BUP 12-essel - több napos kényszerpihenő és betegség után - meg se kottyant. Ez nekem nagy eredmény.
Köszönöm!

Eszter

2 megjegyzés:

  1. Ezzel én is így vagyok. Otthon könnyebben választom a kisebb súlyt. Edzésen pedig ha Attila azt mondja, hogy snatch 16kg-val, akkor nincs visszaduma.:D

    VálaszTörlés
  2. Igazad van Zita! De azért ennek is van egy határa. Engem annyira most még senki nem tudna megijeszteni, hogy 16-ossal snatch-eljek. :D
    Hmmm, talán Chuck Norris. :) :) :)

    VálaszTörlés

Kettlebell hírek, május első hete

Artem 32 kg-os bellel helyből gömbbel felfelé szakítás egy lábon állva.  Valamint feltöltött egy videót amelyen 70 kg-os rúddal egykezes sza...