2010. május 25., kedd

Kedd

SMR system
Dupla 24 kg-al front squat:3-as létra 3-szor. Vége felé egyre könnyebb lett. Max. 30 s pihenők voltak a fokok között. Itt már kezdett beállni az alkarom.
30 snatch / kéz :). Két kar között 5 perc szünet volt. Így is nagyon örülök neki -új egyéni csúcs. Alkarom nem bírta. Előtte hallgattam Disturbedet meg néztem Adam T. Glass videót, megnéztem kettő biofeedback tesztet magamon, rendben volt...:)
Most még íjászni kellene de az alkarom teljesen be van állva.
Jó ez az új módszer amit kiötlöttem. Pár hét múlva megpróbálom az ezer snatchet 24 kg-al. Utána írok róla, addig nem látom értelmét- ez nem az a módszer amivel a tanítványaim felkészültek az 5 perces snatch tesztre.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Kettlebell hírek, május első hete

Artem 32 kg-os bellel helyből gömbbel felfelé szakítás egy lábon állva.  Valamint feltöltött egy videót amelyen 70 kg-os rúddal egykezes sza...