2010. május 16., vasárnap

Modern világ, modern emberek

Szerda éjszaka kitört egy ló, hajnalra fogták meg Kláriék. Nem irigylem őket, kemény életük van.
Szerintem készül valamire a természet ez a lószökdösés, aztán jó pár napja 3 elütött nyulat láttam Mezőkövesd és Miskolc között- eddig csak egyet elvétve. Nemrég Emőd és Nyékládháza között az árokból úgy kiöntött a víz, hogy kettő szakaszon egy sávban haladt a forgalom -rendőri tereléssel. Noh, majd meglátjuk mi lesz. Olyan ,mintha ősz lenne, akkor szokott így esni az eső.
Beszéltem a kováccsal a körmölés elhalasztásáról. Mind a ketten úgy látjuk egész nyár ilyen esős lesz. Meséli, egyik helyen azt mondták neki most ne jöjjön, mert sár van. :).
Úgy érzem a IX., X. században is ilyen sötét, borongós, esős idő volt.
Még kettőt kell aludnom és már csak 1-2 hét van a varratkiszedésig. Aztán ismét lóháton leszek a zöldbe borult határban és lóról hallgatom a madárcsicsergést, a sebes sodrású patak moraját...(Más lovát nem kérem, közös lónak túros a háta. Az megint más ha megyek vele versenyen 9 -12 futamot...) Jah és a hegyekbe fogok menni lovagolni,-azért is :)- ott gyorsan visszaszerezzük az erőnlétünket bár az új erdőlátogatási törvény miatt nem mehetnék. Ennyi erővel amúgy a szarvasokat is kitilthatnák...Modern világ, modern emberek :). (Ennél már csak az jobb amikor kijön a modern ember lovagolni és nem érti 2 hónap kihagyás után ugyan miért nem úgy viselkedik a lova ahogy ő akarja :). Persze van kivétel, kivétel mindig van. Azért örömteli, hogy eme gépes világban az ember vissza-vissza igyekszik a természetbe...Mondjuk én meg a gépes világban szoktam botladozni :).Kinek mi a "vadászterülete", aztat ismeri...

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Kettlebell hírek, május első hete

Artem 32 kg-os bellel helyből gömbbel felfelé szakítás egy lábon állva.  Valamint feltöltött egy videót amelyen 70 kg-os rúddal egykezes sza...